TO MY READER, I HEREBY ONLY WRITE THOSE THINGS THAT I'M THINKING ABOUT.THOSE ENTRIES IN THIS BLOG ARE NOT INTENDED TO ANYONE.I'M SORRY IF ANY OF MY ENTRIES ARE TOO MUCH, WELL I CAN'T PLEASE ANYONE HERE.A SPECIAL THANKS FOR THOSE WHO KINDLY READ MY BLOG.TILL THEN ! MUAHHHHHHHHHHHHH ♥

Tuesday, August 16, 2011

Bored to death.

heloooo ! eh besok cuti. suka gilaaa. Tak payah hadap subject killer. Eh Astaghfirullah. Tierah,tuntut ilmu sampai liang lahad ! Itu cikgu aku pesan. Hari ni aku sekolah. Even tak belajar. Tapi syahdu lah tadi. Sebab kan pengetua bersara. Erkk ? Aku hargai dia . Semoga beliau sihat selalu. Amin.



Tapi kan. Sumpah,hari ni adalah hari yang paling PENAT bagi aku sepanjang bulan puasa nih. Even aku lalalalalalaa kan. Tapi serius ahh penat gilaa. Tapi tak penat pulak online dop ? Bongoks. Ohh aku balik tu bapak aku dh tunggu. Aku nak pegi potostat kat kedai keling tu. Ahh yeeee,bangkai ahh buat donno je kat aku sbb dia ada customer nak beli peti sejuk. Wadafak ! Korang kalau bukak kedai nanti,jangan pilih customer tau ! booo itu achiii ! apa pun tak boleh.



Then aku pergi kedai melayu. Nasib baik akak tu posing bajet comel depan aku. Sejuk sikit mata. Even akak tu gemuk mcm sohai. KAH KAH KAH . tapi ramai gila budak lelaki kat depan kedai tu. Ahhh aku dulik apa, misi aku satuu je ! nak potostat LISAN okey . Takde masa nak cover cun lah depan budak laki tu semua. Dah ler muke sume stok bapuk. Tak selera aku. kahkahkah.



Aku baru perasan. Sekolah aku takde exam bulan 8 lah ? pehhh,terus akhir tahun ? leyyy. lambat agi. wakluu lambat lagi. hujung bulan sepuluh dak ? Subject yg paling aku risau adalah AKAUN. harap maklum. Eiii aku bukan tak suka subject tu.Cuma aku menyampah ! vangangg,haha. Aku pun tk phm kenapa kelas sains kena amik akaun ? sape boleh jawab,aku bagi biskut tam tam.



Ohhhh semalam kan ada orang text kita, tapi kan kita tak reply. sebab kita dah tak suka dia. Muka je hensem perangai teruk seh. Aku pun ckp dekat diri aku jugak. Aku bukannya cantik. Aku bukannya comel. Aku bukannya HOT mcm korang-2 semua. Aku buruk jee tapi perangai aku still jaga okey. Dulu aku adalah duk usha-2 dia. Dia pun dok perasan muka dia hensem sangat. Tapi mmber-2 aku sume panggil dia mat ganja. Pehh,sian dia. And now I've learned from those mistakes already lahh. Pray for me for a better day soon. Insyaallah.



Ehhh dah kol 7 kee ? Gampang. Aku nak layan tb3 jap. Ehh ada Sharnaaz Ahmad okey. Sila jangan jeles. Dia lagi hensem dari budakk berkenaan. K bai.


MUKA HENSEM TAK SEMESTINYA BAIK.

Terima Kasih , Awak :)

No comments:

Post a Comment