TO MY READER, I HEREBY ONLY WRITE THOSE THINGS THAT I'M THINKING ABOUT.THOSE ENTRIES IN THIS BLOG ARE NOT INTENDED TO ANYONE.I'M SORRY IF ANY OF MY ENTRIES ARE TOO MUCH, WELL I CAN'T PLEASE ANYONE HERE.A SPECIAL THANKS FOR THOSE WHO KINDLY READ MY BLOG.TILL THEN ! MUAHHHHHHHHHHHHH ♥

Thursday, August 25, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Assalamualaikum. :)

Ohh yeah, finally we've coming toward Syawal. Sometimes aku rasa happy sbb dah nak raya. But on the other side, aku sedih sebab Ramadhan dah pergi. Who knows this Ramadhan maybe my last Ramadhan. Persiapan raya mcm biasa je. Takde lah over sngat sampai tempah baju raya 30 pasang. Cukup sebulan raya ? Erkk ? Memang nak makan penampoo ! kahkahkah. Kuih raya? Hakelahh kecohh ngad. Beli je lah 3 bungkus 10 hengget. Bukak balang,isi jeee. Pastu masuk mulut. see ! Simple. Kasut raya ? Aku pakai selipar je. Takde lah smpai nak pergi tempah kasut raya ada bling-2 mcm Datuk Sitisssss. erk ?



Mood aku untuk beraya tahun ini adalah zero. Malas gila nak celebrate beria sangat. Sebab homework aku belambak! Cissss. kang aku abaikan kena penyepak pulok. Aku mmg target nak siapkan homework ni semampu mungkin sebelum raya. Sebab nanti raya aku target nak gemuk kan badan. Booncit kan perut. Kau penah ada niat mcm tu ? haha



Ohh. Aku nak amik kesempatan nak mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Sesiapa yang ada tacing-2 dgn aku. Sepanjang entry aku buat, ada yang terasa. OHHHH, please forgive me. Aku pun manusia biasa. Well, Have a blessed hari raya everyone. And jgn lupa,check out my entry on Episod Raya Tierah. Will be release on hari raya ke-5. Lols. Insyaallah.



Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Dan Batin.

Terima Kasih , Awak :)

No comments:

Post a Comment