TO MY READER, I HEREBY ONLY WRITE THOSE THINGS THAT I'M THINKING ABOUT.THOSE ENTRIES IN THIS BLOG ARE NOT INTENDED TO ANYONE.I'M SORRY IF ANY OF MY ENTRIES ARE TOO MUCH, WELL I CAN'T PLEASE ANYONE HERE.A SPECIAL THANKS FOR THOSE WHO KINDLY READ MY BLOG.TILL THEN ! MUAHHHHHHHHHHHHH ♥

Wednesday, June 8, 2011

heaven kan lepas PMR ?

jadual hidup aku kat hostel lepas exam PMR :

6.30 pagi : bangun. mandi. gosip dlm bilik air. Subuh and so on.

7.15 pagi : makan. ushaaa budak aspura (kadang kadang jee okay)

8.30 pagi : pegi sekola . (kiteorg pegi sekola lepas abis nyanyi lagu )

1.30 tgh hari : balik sekola. lepak dlm bilik. pegi turun makan. Zuhur

5 ptg : bangun tido. mandi. Asar.

6 ptg : mkn. lepas tu pegi lepak dekat pondok umah warden.

7.30 mlm : Maghrib. mengaji. Isyak.

9 mlm : yeahh. aku sgt sukee. pegi dewan mkn tgok tv.

10.30 mlm : supper. naik bilik sambil bergurau senda !

11.15 mlm : wajib atas katil. tutup lampu. nahh. it's time utk bergosip.

2 pagi : tido bersama bantal kesayangan.


see ! sangat HEAVEN okeyy. rindu gilaa bangang nak buat aktiviti mcm nie. sayangg, aku sekarang dah tingkatan 4. berangan lahh kau nk jadi pom 3 balik. lagi pun, sekarang aku dah tak duduk ostel. kalau aku duduk,aku rase nila aku mesti kena rampas kut ? betul tak pidah ? hehe.


tapi. aku rindu gilaa masa pom 3 dulu. ko boleh tak bayang kan ? mmg lah sbb kau bukan student SEMEKEDABA . wahhh buruknyee sinkope. hah,pape laa. aku suke batch aku sebab batch porm 3 tahun lepas adalah sangat sedikit. dalam 78 calon je kot. lepas tu kan,kiteorg buat mcm-mcm aktiviti. tapi aktiviti nyee sgt lah memboringkan.maka tak silap aku, lepas PMR aku dh selamat khatam beberapa biji novel. awww,gedik takk?


tapi sekarangggg, batch form 4 tinggal berapa org je. dah lah kelas dah memang ade 3 bijik. kelas aku je dah 21 org. ye ke pidah ? koy pun tak ingat. haha. kelas Farabi, 23 kut ? Mawardi ade 17 je. yang bilangan ni dah campur tolak bahagi darab dengan budak yang baru masuk. tapi aku rasa batch tahun lepas adalah dlm 20 orang yang pindah. best la korang bebas dari sekolah kitaa kan ? sekarang, sangat dasyat yeaa peraturan nye. aku rase mcm sekolah Henry Gurney dah.


okey sudah ! itu tahun 2010. sekarang 2011 sudah. gedik siot ko nih tierah. hoi acc, aku takde mende nk update. sampaikan ade 'orang' chat dengan kitaaa kat pesbuk . just nak tanye :


'tak update belog ke ?'

'nak jugak baca entri aok'


haha. pidah, agak-agak siapa lah yang tanya ? haha. btw, aku nak mmbebel yg kerja sekolah aku tak siap lagi. aku benci. eh tetiba ? wey tau tak ? aku ni bukannya takde naluri nak siapkan homework tu. aku ni kalau boleh kan aku tak nak hw ni menyemak je atas meja study tu. tapi tu laa, time aku pandang jee hw tu kan. aku rasa mcm hw tu cakap mcm nie kat aku :


'boleh pandang-pandang, jgn pegang-pegang'


erkkk ? tu bukan lirik lagu ana rafali ke ? ape eh tajuk dye ? hah, kalau berpacaran. siot lah lagu tu kan. ehh melalut smpai lirik lagu. choii. okey lahh. sebelum lagi dasyat aku mengarut, aku pergi dulu. wey nak layan nora elena kat youtube. boley ? org tengok dekat tv. ibu aku pesan, tutup tv time maghrib. so aku lebih memilih nasihat ibu ku. okeyy, babai. meh cium kat dahi sikit. muahhhh ! sila pitam sekarang !

p/s : entry kali nie sorry lah, takde gambar. kang kalau aku letak gambar kang,ade pulak ckp aku bajet hot. ehh sorry lah. aku takde niat langsung lah nak tayang muka aku nie. muka aku ni pun takde la cantik sangat. tapi aku syukur lah. sbb Tuhan masih nak 'pinjam' kt aku. aku tukar profile pic pun ckp aku bajet hot. lain kali kalau nk judge org, tolong pikir dulu. kan dah tak pasal kena remove dgn aku. lepas tu tergedik-gedik nak add balik ? hoi aku tak mcm kau nak jilat ludah sendiri. bye !

Terima Kasih , Awak :)

2 comments: