TO MY READER, I HEREBY ONLY WRITE THOSE THINGS THAT I'M THINKING ABOUT.THOSE ENTRIES IN THIS BLOG ARE NOT INTENDED TO ANYONE.I'M SORRY IF ANY OF MY ENTRIES ARE TOO MUCH, WELL I CAN'T PLEASE ANYONE HERE.A SPECIAL THANKS FOR THOSE WHO KINDLY READ MY BLOG.TILL THEN ! MUAHHHHHHHHHHHHH ♥

Thursday, June 9, 2011

SUMPAH ! Sampai mati saya sayang awak.

first time saya jumpe awak, kakak saya yg kenalkan kita. tu lah kali pertama kita jumpa kan. saya ingat lagi masa tu saya form 2. masih hingusan. tapi saya tak tau kenapa bila saya tengok awak waktu tu saya rasa lain je. saya rasa mcm ada getaran dlm dada saya. sumpah ! tapi saya buang cepat-cepat rasa tu sbb masa tu saya dah ada si 'dia'. lagipun saya tengok awak pandang saya sebelah mata je kan.


tapi boleh dikatakan tiap-tiap hari kita jumpa kan. especially bila saya pandang cermin mesti saya teringat dekat awak. last-last saya decide,suruh kakak saya bwk saya jumpe awak. entah kenapa. time tu saya rasa kita mcm ade chemistry je kan. awak pun rase yang sama kan ? start dari tu kita selalu spend time together.


masa tu Tuhan je tau perasaan saya mcm mana. saya rasa heppi gilaa bila ada yang boleh paham saya sangat-sangat. tak mcm si 'dia' . bila saya sedih, awak tolong hiburkan saya. bila saya stress,awak tolong saya kan? weyy sumpah saya sayang gila-gila dekat awak. smpai mati saya cinta dekat awak ! tahun ni dah dekat 2 tahun kita bersama kan. awak tak pernah hampakan hati saya. awak selalu jaga perasaan saya terutama bila................



JERAWAT datang menjajah muka saya kan,wak.. awak tolong saya . saya just nak ucapkan thank you gila dekat awak sbb hilangkan segala mende alah dekat muka saya kan. padahal muka saya buruk. tapi awak boleh terima saya. saya sayang awak. sumpah sampai mati saya sayang awak.


TARAAAAAA ! my deares oxy. haha. aku acc tak pakai yg nie. aku pakai yg baru, tapi still whitening face wash jugakk.



p/s : eh syahdu sgt ke korang baca ? haha. sorry lah. tapi serius aku ckp oxy mmg best. erk ? tetiba nak promote. dye ikut jenis kulit jugak sebenarnya. lagi satu,oxy ni jenis corrosive. corrosive is something like menghakis. so, sebelum ko rase nak try pikir dulu yea.


Terima Kasih , Awak :)

No comments:

Post a Comment