TO MY READER, I HEREBY ONLY WRITE THOSE THINGS THAT I'M THINKING ABOUT.THOSE ENTRIES IN THIS BLOG ARE NOT INTENDED TO ANYONE.I'M SORRY IF ANY OF MY ENTRIES ARE TOO MUCH, WELL I CAN'T PLEASE ANYONE HERE.A SPECIAL THANKS FOR THOSE WHO KINDLY READ MY BLOG.TILL THEN ! MUAHHHHHHHHHHHHH ♥

Thursday, June 2, 2011

eh kenapa ?

aku nak ckp la kat sini kan. tujuan aku buat belog nie aku just nak share aku punye kisah hidup *eiiigediksiakkk* aku tau la ayat aku kt dlm belog ni sume mcm laknat. haha. aku ckp serius eh, kalau aku bengang + tension + sakit hati *ehbukansamake?* mmg mcm2 ayat laa keluarkan. tak percaya sila lah tanya member2 aku yang lain. ye, aku admit lah tak ramai pun yang baca blog ni. eh aku tak mintak pun aku ada ramai follower okey. motif ? oke sni aku explain,tadi aku blog walking dekat sorang belog budak nie. cara dia menulis tu kan,mcm dia guddgudd jee. ehh aku tak cakap pun aku bagus, sbb tu aku buat entry nie. paham tak ? kalau ko tak paham, ade makk kesahh nyahh ? okey, sila tampar saya.



okey kat sini aku ade sedikit kemusykilan *wah kau ckp mcm bajet profesor jee* aku pelik taw bila aku bukak belog org nie tak abeh2 duk cite pasal kapel. bukak belog org nie cite pasal kapel. ko tgok belog aku ? adeeee ? yessss, takde ! ahaha. sbb aku tk nk canang satu dunia aku ade kapel. seboleh2 lah kan aku tak nak taw cite pasal kapel nie. okey, first sbb aku rasa blog aku ni maybe lah ramai yang bukak, segala kw2 aku. tak kira lah kwn aku dlm real life even facebook ke. lepas tu, maybe ada sedara ko ke yg bukak belog ko tu kann. so pada aku lah kan, aku rasa segan gilaaa doe nak letak entry pasal kapel. ayat dah lah lebih kurang sama je :

'thx for being my love, i love you'
'kau romantik gilaa lah wey'
'sampai hati kan kau buat mcm ni'
'aku kol ko tak angkat'
'ko mmg dah meluat dgn aku kan'
'bieeee, i'm sorry'

'thx for being my love'


see! geli takk ? geli tak ? geli tak ? aku mmg tak kisah ko nak ckp cenggitu. sapa lah aku kan. belog pun blog kau. tapi boleh tak jgn setiap hari ? lepas tu bila clash bile gaduh, mule lah buat ayat yang ke 3 smpai ke 6 ! meluat weyyy. kalau aku bukak blog ko kan, mmg kene sediakan baldi kat tepi aku nih. ahaha. okey, tak kelakar pun. T___T



aku ckp psl nie kan sbb aku rasa muak gilaa ! aku tak kisah la ko nak cite psl bf ke gf kesayangan ko kan. tapi boleh tak jgn setiap entry ko letakk ? kalau tiap2 hari ko update, tak ke muntah org baca belog koo ? entah entah buasir terus ! haha. aku ni dgn niat2 murni nak follow blog ko, terus tak jadik tauu. FYI, aku mne ade follow sgt blog org. haha. prinsip aku bukan :


HIE. NICE BLOG. I DAH FOLLOW YOU,YOU FOLLOW LAH I BALIK K..



kalau aku sepak ko, ko jgn marah. sorry lah. bukan style aku mcm tu. kalau ko ikhlas nak follow,follow je la. jgn follow dgn niat ko nak tambahkan balik ko punye bilangan follower. pastu ko boleh laa feeling2 hot gituu. eii geli siakkkk. haha. apesal melalut sampai follower ? tierah siot.






kau rase hot lah bila ko pegi sekola pakai stokin biru ?!




aku buat entry ni sbb aku nk ckp kat korang, kalau rasa nak suruh aku follow ko kan, better ko make sure jgn lah selalu sgt story pasal tu kann. paham kan ? tak aku rase bukan aku je kot yang rasa mcm nie. org lain pun sama kan. tak payah la nak canang beria sgt ko ade kekasih kan. boleh bawak mati ke ? lain lah kalau dh kawin ke. ehh takde keje la aku nak bukak blog org dh kawin. tu lain cite laa.


k laa. aku pun tk phm nape aku nk emo sgt. so buat adik2 yang ada belog tu kan, jgn la selalu sgt story psl tu kan. aku jumpe bersepah blog junior aku. ehh tierah koo bajet senior sgt laa. haha. okey, tu je dulu aku nak membebel. aaaa, nk tgok nora elena ! seth tunggu i. haha..f_ck. aku simpan dlm draf dulu,mlm kang aku publish ! ohhh sethhhh !


update : sumpah best cite Nora Elena tu. aku baru je layan cite ni. aku tak follow dari awal. sbb selama ni aku mmg tak layan cite melayu kan. yg ni tetibe nak layan. haha.


Terima Kasih , Awak :)

No comments:

Post a Comment