TO MY READER, I HEREBY ONLY WRITE THOSE THINGS THAT I'M THINKING ABOUT.THOSE ENTRIES IN THIS BLOG ARE NOT INTENDED TO ANYONE.I'M SORRY IF ANY OF MY ENTRIES ARE TOO MUCH, WELL I CAN'T PLEASE ANYONE HERE.A SPECIAL THANKS FOR THOSE WHO KINDLY READ MY BLOG.TILL THEN ! MUAHHHHHHHHHHHHH ♥

Sunday, January 22, 2012

Alexa,Eliana and Jorge Narvaes :)



Semalam aku check out youtube utk cari lagu Next to you by JB dgn CB. Then suddenly aku jmpe video dekat atas ni. Then aku rasa mcm tertarik gila. Sbb aku rasa video ni unik gila and aku rasa tk pernah ada org I mean, a dad yang buat cover dgn anak dia. Patut la viewer smpai 2 juta !Then aku check out dia punya channel. Then kat situ baru aku tahu kisah hidup dia. For me, aku seriously menangis masa tengok video dia yang lain. Well this man is Jorge Narvaes which is ada two daughter which is yang cover dgn dia dkt video atas ni, Alexa. And lagi sorang is Eliana. And sad to say, Jorge dgn wife dia,Nancy dh tak bersama but they still good friends. The most thing yang buat aku menangis is for me Jorge is the best father. Dia besarkan anak perempuan dia yang masih kecil yang tak tahu apa apa without wife dia. Just imagine, mcm mana dia boleh faced all the problems tanpa wife dia. Imagine mcm mana dia nk explain dkt anak-2 dia yang dia dgn wife dia dh tak tinggal bersama. Untung diorang dapat Jorge ni. Kay kalau aku jadi Jorge,aku kahwin lagi  -,- Tapi diorang sangat lah happy family. Aku suka tengok diaorang.

Video dkt bwh ni mmg kelakar gila hahahahh. Ohh Eliana yang kecil tu,pipi dia tembam sangat comeeel ! hahahahh. and ini adalah cover diorang yang paling singkat !



Okay yg vide dkt bawah ni ada fans yang buat utk birthday Eliana. Kalau korang perasan,perempuan part 0:48 is Nancy :) cantik kan mak diorang? No wonder anak-2 dia comel. Btw, Jorge is a photographer,so jgn pelik sgt lah kalau video and pictures diorang semua cantik.



So tunggu apa lagi? jom check out diorang punya official fanpage !
Alexa,Eliana and Jorge Narvaes
Terima Kasih , Awak :)

No comments:

Post a Comment