TO MY READER, I HEREBY ONLY WRITE THOSE THINGS THAT I'M THINKING ABOUT.THOSE ENTRIES IN THIS BLOG ARE NOT INTENDED TO ANYONE.I'M SORRY IF ANY OF MY ENTRIES ARE TOO MUCH, WELL I CAN'T PLEASE ANYONE HERE.A SPECIAL THANKS FOR THOSE WHO KINDLY READ MY BLOG.TILL THEN ! MUAHHHHHHHHHHHHH ♥

Thursday, July 14, 2011

nothing special,i'm just an ordinary girl.

hari ni hari apaa awak ? yeee,hari Khamis. pe jadahnyee aku tergerak hati nk hapdate blog nih? hari ni takde ape yg best nyee pun. mcm biasa pegi sekolah. ohh yee,sekolah aku pagi khamis ada assembly dekat medan. bukan assembly. kira mcm progam. yang dipanggil program DEAR. aku nyampah sikit program ni. sebab apa tau, nanti dia suruh kau duduk dekat medan tu then bukak buku. baca 10 minit. then dia panggil nama kau suruh cerita balik apa yg kau baca dekat pentas depan orang ramai. dah lah dekat medan tu jalan tar. saket bontot aku duduk lama-2.

then masa first tadi is chemistry. belajar acid and bases. kau dh belajar ? yang hydroxide,sume-2 tu? pastu bincang modul. then balik kelas, its time for SEJARAH. thx God cikgu tak masuk kelas. wuhuuuu~~ pastu pegi bilik Math. belajar math mode. aku hamunnn betul tajuk Circle tu kan, aku nyampah part ada tangent bagai tu. aku rasa nak bunuh je sape cipta tajuk Circle tu. Boleh ? Hoi. then, rehat. pastu Akaun. dah la cikgu nk buat test. part kunci kira-kira aku tk dpt balance. entah-2 untung bersih aku pn salah. LANTAK LAH. pening doh jawab tadi. then, pening tak hilang, its time for ADD MATH. belajar tajuk yang Coordinate Geometry tuh. senang nyeee. weeee~

eh jap aku baru perasan, hari Khamis aku ada Chemis, Math, Add Math,Akaun. yeee,patutlah battery calculate aku cepat lemah. LOL ! ohhyee, aku tak tau kenapa dari semalam aku asyik senyum jee ? LOL. yeee,aku Gila. terima kasih dkt org tu sbb sudah tolong aku. SUKA SANGAT. okey, nanti jumpa lagi. byee.

Terima Kasih , Awak :)

No comments:

Post a Comment